Thursday 24 May 2012

Wiewiorki

W mojej okolicy mieszka  kilka wiewiorek ,ktore mozna spotkac w okolicznych ogrodac,biegajace po plotach czy tez drzewach.  Mozna na nie sobie popatrzec ale tylko z daleka bo sa bardzo strachliwe i  nie daja sie do siebie zblizyc.Ja tak na prawde mam dwie wiewiorki , z ktorymi sie zaprzyjaznilam.Moje poranki wygladaja mniej wiecej podobnie.  Gdy wstane  rano robie sobie kawe  i ide nakarmic koty,ktore tak sie zachowuja jakby caly tydzien nic  nie jadly. Gdy koty  dostana jesc moge w spokoju usiasc przy komputerze i wypic kawe.........................ale tylko pozornie...... :-))))))))))))))))
bo gdy otworze okno w depresji  to ...............


No wlasnie wiewiorki tez czekaja na swoje sniadanie..Przewaznie czekaja spokojnie pod oknem , wpatrujac sie w okno,,ale zdarza im sie tez wskoczyc na parapet okienny   gdy sie zbytnio ociagam z karmieniem.Pisze wiewiorki bo rano przychodza dwie wiewiorki..Lataja tak na zmiane pod moje okno albo jak dzisiaj np. jedna czeka pod moim oknem a druga przy drzwiach kuchennych na patio bo sie razem spotkaly pod oknem....:-)))) Akcja dokarmiania trwa gdzies tak okolo godziny i mam spokoj.Pozniej juz tylko jedna mi towarzyszy prawie przez wiekszosc dnia . Gdy jestem w kuchni i cos robie czeka na mnie na patio wpatrujac sie w drzwi ..kiedy sie pojawie..

Ostatnio duzo czasu spedzalysmy razem przy moich wykopaliskach w ogrodzie ,wiec pewnego dnia wzielam aparat aby jej zrobic kilka zdjec z bliska........:-)))))))



Usmiech prosze..............................................:-))))))))





Narescie ,koniec pozowania i mozna w cieniu troche odpoczac
                  Pozdrawiam 

                                                                                      wiewiorka

No comments: