Tuesday 23 October 2012

Kolorowe poncho

Ogolnie lubie wszystkie kolory chociaz nie we wszystkich kolorach dobrze sie czuje i chyba nie wszystkie kolory pasuja do mojego typu urody. Do takich kolorow nalezy miedzy innymi fiolet i roz. Nie mam nic przeciwko tym kolora ale stanowczo to nie sa moje ulubione kolory.Przerwalam jedak swoje prace domowe i szybko zrobilam zdjecie poncha zanim przyjechala po nie kolezanka.........aby pozostal jakis slad po nim.
Ponczo jest zrobione z elementow szydelkiem 2 mm. Schemat znalazlam gdzies w necie na jakiejs rosyjskiej stronie....juz dokladnie nie pamietam gdzie bo to juz bylo dosc dawno temu. Troche go przerobilam dla wlasnych potrzeb i przyszylam czeskie koraliki.Do wykonczenia wykorzystalam slupki,polslupki,polslupki reliefowe i oczka rakowe.Wloczka to bawelna z dodatkiem nylonu.

Moja kolezanka nie lubi byc fotografowana i zawsze sie zlosci jak robie jej zdjecia .Zazwyczaj szybko zabierze to co dla niej  zrobilam i znika..... tlumaczac sie , ze bardzo sie spieszy. Tym razem o dziwo zgodzila sie na sesje zdjeciowa i  nie uciekla zanim wyciagnelam aparat. Chyba dlatego ,ze poncho w jej ulubionych kolorach i mysle
,ze jest z niego zadowolona........


Pozdrawiam wszystkich ....ktorzy tutaj do mnie zagladaja i zycze Wam udanego tygodnia
                                         wiewiorka

No comments: